PŘI NÁKUPU NAD 2.500 KČ GLS DORUČENÍ S KÓDEM „DOPRAVA“ ZDARMA 😊

Chci zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat...

U nás můžete nakupovat bez obav. Díky prodloužené lhůtě máte totiž až 30 dnů na výměnu nebo vrácení zboží. Na všechny produkty je také záruka 24 měsíců. K vašim přáním i problémům se vždy stavíme čelem a snažíme se je vyřešit k vaší plné spokojenosti. Jsme tu totiž pro vás :) 

Výměna zboží

Vrácení zboží

Reklamace zboží

Výměna zboží

Pokud vám objednané zboží nesedí, rádi vám jej vyměníme za jinou velikost nebo jiný produkt ve lhůtě 30 dnů. Pro rychlejší výměnu nás o tom prosím informujte e-mailem ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte vyplněný formulář pro výměnu zboží (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Balíček s nepoužitým zbožím na výměnu poté bez dobírky odešlete na naši zpětnou adresu.


Zpětná adresa:

Happy Nature, Nature Soul s.r.o.

Sady 937/3, 614 00 Brno 

info@happynature.cz

+420 704 432 056


Pro odeslání balíčku zpět můžete využít služby dopravců s doručením na naši zpětnou adresu (PPL, Česká Pošta a další). Nebo jej můžete odeslat přes Zásilkovnu službou Mezi námi od 79 Kč, a to z libovolného podacího místa na následující výdejnu: M&M KOLONIAL, Identifikátor pobočky: 10058.

FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ

Vrácení zboží

Pokud se rozhodnete změnit názor na objednané zboží, můžete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 30 dnů. Prosím informujte nás o vašem úmyslu vrácení zboží pomocí e-mailu ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a uveďte v něm, na jaký bankovní účet si přejete peníze vrátit (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Balíček s nepoužitým zbožím a všemi bonusy odešlete bez dobírky na naši zpětnou adresu.


Zpětná adresa:

Happy Nature, Nature Soul s.r.o.

Sady 937/3, 614 00 Brno 

info@happynature.cz

+420 704 432 056


Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme vám po kontrole zboží platbu za vrácené zboží a to nejpozději do 14 dnů. Další informace o odstoupení od smlouvy najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci VI.

Pro odeslání balíčku zpět můžete využít služby dopravců s doručením na naši zpětnou adresu (PPL, Česká Pošta a další). Nebo jej můžete odeslat přes Zásilkovnu službou Mezi námi od 79 Kč, a to z libovolného podacího místa na následující výdejnu: M&M KOLONIAL, Identifikátor pobočky: 10058.

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace zboží

Pokud se vyskytnou problémy s naším zbožím, velice se vám omlouváme. Zboží můžete samozřejmě do 24 měsíců reklamovat. Pro účel reklamace nás prosím informujte pomocí e-mailu ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte fotku vady a vyplněný formulář pro uplatnění reklamace (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Po vyhodnocení vady vám navrhneme možná řešení (výměna zboží, sleva popř. vrácení zboží) a domluvíme se na dalším postupu k vaší plné spokojenosti. Pokud bude třeba odeslat balíček s reklamovaným zbožím k nám, pošleme vám vratkový kód pro odeslání zdarma.

​Reklamaci můžete využít u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Vaši reklamaci vyřídíme vždy co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí a potvrzení. Reklamaci nelze uplatnit u vad, které jste sami způsobili nebo o kterých jste při koupi věděli. Nereklamujeme také vady způsobené běžným opotřebením. Veškeré informace najdete v obchodních podmínkách v článku VII.

Nemusíte mít ale žádný strach, ke všem reklamacím se vždy stavíme čelem a řešíme je k oboustranné spokojenosti :)

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZBOŽÍ