Výměna & Vrácení & Reklamace
Chci zboží vyměnit, vrátit nebo reklamovat...
U nás můžete nakupovat bez obav. Díky prodloužené lhůtě máte totiž až 30 dnů na výměnu nebo vrácení zboží. Na všechny produkty je také záruka 24 měsíců. K vašim přáním i problémům se vždy stavíme čelem a snažíme se je vyřešit k vaší plné spokojenosti. Jsme tu totiž pro vás :)
Výměna zboží
Pokud vám objednané zboží nesedí, rádi vám jej vyměníme za jinou velikost nebo jiný produkt ve lhůtě 30 dnů. Pro rychlejší výměnu nás o tom prosím informujte e-mailem ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte vyplněný formulář pro výměnu zboží (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Balíček s nepoužitým zbožím na výměnu poté bez dobírky odešlete na naši zpětnou adresu uvedenou ve formuláři.
Pro odeslání balíčku zpět můžete využít služby dopravců s doručením na naši zpětnou adresu (PPL, Česká Pošta a další). Nebo jej můžete odeslat přes Zásilkovnu službou Mezi námi od 79 Kč, a to z libovolného podacího místa na následující výdejnu: M&M KOLONIAL, Identifikátor pobočky: 10058.
FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍVrácení zboží
Pokud se rozhodnete změnit názor na objednané zboží, můžete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 30 dnů. Prosím informujte nás o vašem úmyslu vrácení zboží pomocí e-mailu ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a uveďte v něm, na jaký bankovní účet si přejete peníze vrátit (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Balíček s nepoužitým zbožím odešlete bez dobírky na naši zpětnou adresu uvedenou ve formuláři.
Pro odeslání balíčku zpět můžete využít služby dopravců s doručením na naši zpětnou adresu (PPL, Česká Pošta a další). Nebo jej můžete odeslat přes Zásilkovnu službou Mezi námi od 79 Kč, a to z libovolného podacího místa na následující výdejnu: M&M KOLONIAL, Identifikátor pobočky: 10058.
Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme vám částku za vrácené zboží co nejdříve po jeho kontrole, nejpozději do 14 dnů :)
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍReklamace zboží
Pokud se vyskytnou problémy s naším zbožím, předem se vám omlouváme za komplikace. Zboží můžete samozřejmě do 24 měsíců reklamovat. Pro účel reklamace nás prosím informujte pomocí e-mailu ještě před odesláním balíčku. Do přílohy e-mailu vložte fotku vady a vyplněný formulář pro uplatnění reklamace (formulář nemusíte tisknout, podepsat a zpět skenovat, místo podpisu stačí elektronicky vyplnit vaše jméno). Po vyhodnocení vady vám navrhneme možná řešení (oprava, výměna, sleva) a domluvíme se na dalším postupu. Pokud bude třeba odeslat balíček s reklamovaným zbožím k nám, můžeme vám poslat vratkový kód pro odeslání zdarma.
Reklamaci můžete využít u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Vaši reklamaci vyřídíme vždy co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí a potvrzení. Reklamaci nelze uplatnit u vad, které jste sami způsobili nebo o kterých jste při koupi věděli. Nereklamujeme také vady způsobené běžným opotřebením. Veškeré informace najdete v obchodních podmínkách v článku VII.
Nemusíte mít ale žádný strach, ke všem reklamacím se vždy stavíme čelem a řešíme je k oboustranné spokojenosti :)